helgen som var...



Jag hoppas verkligen min scraplust kommer tillbaka snart, för jag har såå mycket foton att scrappa!
Men sommaren är väl så, man gör saker, fotar mycket för att kunna sitta inne och scrappa på hösten och vintern när vädret är sämre! :-)

I fredags åt vi kräftor här hemma! Mums! Det var väl ungefär två-tre år sedan jag åt det sist. Alldeles för länge sen! Gubben gillar ju inte att äta det, så det blir inte så ofta. Men nu tjatade jag till mig det.
Vi bjöd över syster med pojkvän och vi hade väldigt trevligt!
Jag som inte är van att dricka...jag menar äta kräftor ;-) var väldigt trött igår och tog flera tupplurar under dagen! Och när jag vaknade i morse var klockan 9.15....vilket är väldigt sent i det Hellströmska hushållet! Minns inte senast jag sov så länge, det var MÅNGA år sen!!!

Idag tänkte jag vara lite mer produktiv. Har endel att planera. Dels barnens kommande kalas och sen så är jag såå sugen på att fixa här hemma.....

♥HEIDI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0