värk

Har egentligen gått och lagt mig. I morgon väcker Thomas mig 05.30, så jag hinner duscha innan han åker och jobbar lite. Men så fick jag sån värk i mina ben. Har sk. restless legs och då är det omöjligt att sova!
Förut googlade jag på tips om hur man blir av med det och tydligen ska ett högre intag av järn vara bra. Så det provade jag med gott resultat faktiskt! Men samtidigt vet jag att det inte är bra att äta för mkt järn, så jag har gjort ett litet uppehåll på ett par dagar och nu är alltså besvären tillbaka....
Får nog ta och prata lite med min läkare när jag ska dit, be dem kolla om järnvärderna är för höga om jag käkar järntabletterna. Har ju ingen lust att ha värk i benen när jag ska sova! Sova som är såå skönt :-)

Intressant inlägg va!? ;-)  Men nu har värktabletterna börjat verka, så jag ska göra ett nytt försök med att få lite skönhetssömn!

♥HEIDI

Kommentarer
Postat av: Mysan

Svar: Japp, nu är jag nöjd! Men nu får du blogga idag också! :)

2009-08-07 @ 09:38:56
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0