Hur gick det sen...?

Fick ju en kropps-chock häromdan när jag läste mina gamla mått...
Uppdatering:
Jag slängde faktiskt sista chokladen jag satt och åt!
Sedan i måndags (ja, det är inte så länge än...men man måste ju börja någon stans!) har jag äta en mer GI-vänlig kost (ja, igen!) och det har gått ganska bra! Måste hålla mina socker-monster under kontroll, men jag har inte kört igång så extremt som jag brukar. För då håller det inte så värst länge.
Har minskat te-drickandet till 3 koppar om dagen. Med hälften så mycket honung än jag brukar (kan inte ta bort all glädje på en gång ;-) Har inte ätit varken bröd, pasta, ris eller potatis. Och hör och häpna -ingen Coca Cola! *skratt*. Cola och choklad är mina svagheter....
Så jag tycker att jag varit duktig, även om det bara är ett par dagar! Men det är alltid svårare när man är hemma om dagarna, då är det lätt att komma på sig själv rotandes i skafferiet.
Men nu är det slut med det!

Och den 16:e ska jag göra ett nytt försök att återgå till mitt arbete! Denna gången ska jag börja arbetsträna så att jag får en lugn start. Jag är positiv och inställd på att allt kommer gå bra! :-) Kanske kommer jag inte orka uppdatera bloggen så ofta, kanske kommer jag inte ens orka pyssla så mycket. Men jag hoppas att jag så småningom kommer i fas igen i sånt fall!

♥Heidi


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har arbetstränat nu i två veckor efter en ett års sjukskrivning och det går kanonbra än så länge. Fick tillslut rätt hjälp och en lugn start så jag håler tummarna att jag ska klara hopet upp till halvtid nu i mars. Hoppas det löser sig för dig oxå.

2009-02-05 @ 21:32:31
URL: http://msockertopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0