*love*



För ett litet tag sedan blev jag utmanad av Sandra att lista tre saker jag är nöjd med på min kropp! Har ju liiite svårt att se de bra sakerna för tillfället. Men jag försöker iaf.

1. Mina ögon. De kan se lite trötta ut emellanåt, men jag tycker de är rätt ok ändå! :-) Gillar grönt!
2. Mina händer. När naglarna är fixade är de faktiskt rätt fina. Annars fungerar de alldeles utmärkt till att pyssla med ;-)
3. Håret (kanske inte räknas som kroppsdel iofs) För att jag har bra hårkvalité som inte blir slitet i första taget. Gillar det speciellt nu när jag precis färgat det också! :-)

Nu är jag inte världsbäst att hålla alla regler....så jag utmanar de som vill anta utmaningen! ;-)



Reglerna;
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer 
som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0