*tittskåp*

Har haft ett tomt tittskåp hur länge som helst, och tänkte att nu var det dags att göra något av det. Det blev ett litet dino-landskap till Anton som älskar dinosaurier!
Först målade jag utsidan brun och klädde både insida och utsida i diverse scrap-papper. Trädet är av chipboard (kartong) som jag också klätt med papper. Jag snodde en liten av hans dinosaurier och limmade fast, tillsammans med lite stenar och gräset är sk paper-frills. Av halloween-pyntet så tog jag en bit spindelväv och en av Antons alla spindlar. Gick jättesnabbt att göra och behöver inte vara så avancerat, jag ville bara göra något enkelt men kul för honom!




Det är riktigt taskig fotokvalitet, då det är stört omöjligt att få bra bilder kvällstid, och allra helst genom ett glas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0