Fixa till hallen...



Åh, vad jag vill fixa i ordning i hallen här hemma! Jag kollar inredningsbloggar och webbshoppar varje dag och suktas. Synd bara att man varken har pengar eller ork att fixa allt på en gång!
Detta tryck tänker jag dock beställa. Har kikat på den länge nu och den passar ju så bra hemma hos oss!
"Välkommen till cirkus Hellström!"
Man kan välja färg och namn själv! Kika in på www.mangarum.se -där finns andra fina saker också!

Tänkte ha den i hallen och drömmen är ju att tapetsera och lägga in nytt golv också......fast jag får nog nöja mig med tillfräschning av tapeten så länge.
Behöver någon smart förvaring också, men har inte kommit på någon bra lösning ännu. Är ju jätteknepigt med så mycket skor och jackor mm när man är 5 stycken i familjen! För att inte tala om alla småpryttlar....teckningar, halsband och grejjer som barnen kommer hem med från dagis.
HUR GÖR ALLA med allt jox?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0