*Hmm..*

Sitter å funderar om jag ska följa strömmen av bloggare som lägger upp "Ett Foto Om Dagen"....Låter så kul, men orkar jag hålla på varje dag?! Tar ju iofs väldans massa kort...
Nåja, får tänka lite till. Så länge kan jag ju visa några av de senast fotade...


Melvin ute i kylan. Har varit så kallt dessa första dagar på det nya året!


När det varit för kallt för att vara ute några längre stunder så har barnen spelat dataspel, målat, byggt lego mm. Dessa färger köpte jag för ett par månader sedan på Panduro och det var för halva priset. Trevligt att fynda till barnen!


Foto från årets första promenad. Rimfrost är så vackert!


Jag planterade om blommor från en julgrupp vi fått. Nu när julen är slut är det ju dumt att slänga blommorna. Så denna fick en gammal majsburk som kruka och Melvin blev glad ägare av denna! Sedan planterade jag murgrönan (från samma julgrupp) i en vit kaffekopp, som numera huserar i köksfönstret. Och själva "krukan" som blev över, ja den ska jag spara och ev piffa till med lite färg. RECYCLING :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0