-1 idag..



Inatt sover den här killen (alltså på bilden ovan) över hos mormor. Hon kom och hämtade honom på förmiddagen och med mannen på jobbet och ett barn mindre så kändes det väldigt lugnt hemma ;-)
Mina tre killar är ju rätt busiga och livliga, så att säga...*hrm* så det blir ju lite annat tempo när det bara är två hemma. Lite, sa jag.
Anton är dessutom snorig och förkylningsastman börjat visa sig igen...så han var rätt mör på kvällen.
Han somnade i soffan redan innan 19. Så det blir väl tidigt upp i morgon igen.

Melvin och jag hade mysigt och vi poppade popcorn och kollade på Hitta Nemo. Har sett den alldeles för många gånger nu, fast iofs var det ett tag sen. Tills ikväll.
Barnen har alltid gillat djur och speciellt "farliga" sådana. Så nu läser vi faktaböcker om hajar, ormar mm.
När vi ikväll satt och tittade på Nemo så frågade Melvin om exakt ALLA fiskar, vad är det för haj? Vad är det för fisk?
OMG! Jag sa till honom att jag skulle berätta en hemlighet: "Jag vet faktiskt inte allting!"  *lol*
När Thomas kom hem från jobbet så sa jag att nu får du ta över. Jag är trött i öronen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0