*Väldigt viktiga grejjer!"

Åh vad jag är trött på alla dessa vantar. Tre barn= minst 1000 borttappade vantar/år. Kanske lite överdrivet, men många är det!
Har tidigare sytt dit barnens namn på fingervantar och de har faktiskt inte försvunnit! Förra veckan jagade jag galonvantarna hemma och på dagis. Hade tre höger-vantar och inga vänster-vantar!
Om vi råkar få hem något annat barns vantar från dagis, så tar vi tillbaka dem nästa dag. Givetvis. Men hur tänker alla andra?! "Åh, nu har vi en vante extra!?"eller...
Nu ska ingen kunna "råka" ta hem Antons nya galonvantar iaf. *HA* Så kan alla andra jaga runt på barnens vänstervantar bäst de vill....medan jag tar bara de VÄL märkta vantarna och går! *moaha..ha*


Och som svaret på er fråga (jag vet att ni tänkte den!) : Ja, jag märkte de andra vantarna också, men tydligen struntar folk att kolla på märkningen om den sitter inuti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0