Stora nyheter ;-)





Igår var Melvin hos en granne och lekte, när han kom hem berättade han stolt att han tappat sin tand! Den har varit jättelös i flera dagar men han har inte vågat dra loss den.
"Det här måste jag verkligen berätta till faster Chattis när vi åker dit på midsommar!" sa han.
Sedan ringde han pappa och berättade den stora nyheten.
"Men tandféen finns inte på riktigt"
....men man kan ju inte vara helt säker, eller!? ;-) I vattenglaset låg iaf en guldpeng i morse...och hur den kom dit är en annan fråga!

Kommentarer
Postat av: sandra

Var det hans första tand eller??

Gud va roligt! Det märks att dom börjar bli stora nu eller hur!

Ludvig slog ju ut sina framtänder på sparkcykeln när han var 4 så han har haft glugg skit länge nu! Hoppas dom växer ut snart! ;)

2009-06-13 @ 11:15:25
URL: http://fruforeback.blogspot.com/
Postat av: Heidi

Nja, det är andra tanden han tappat. Första tanden blev lös när han fick en gunga på den. Nu är det en ny tand där som jag hoppas får sitta kvar ;-)

2009-06-13 @ 12:58:01
Postat av: sandra

he he, jag vet hur de är!

Ludvig har tappat massor av tänder och jag hoppas samma sak där att dom nya nu ska få sitta kvar! Jag har förklarat att han måste vara rädd om dom men de vet man ju aldrig....killar! ;)

2009-06-13 @ 21:45:50
URL: http://fruforeback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0