*shut the f*k up*

Är ledig idag. Hade tänkt ta det lugnt och "vårda" mig själv. Börjar bli sjuk och har huvudvärk och ont i bihålorna, så det är välbehövligt.
Går upp och tar en lång dusch och sätter mig med en kopp te och kollar lite på Vakna med the Voice på kanal 5. Nice!

Då börjar det. Det jävla borrandet! Nån jävel (ursäkta språket, men jag är trött och irriterad) håller på att borra i betongväggen så det dånar i hela huset! Tydligen måste man hålla på i en evighet för igår när jag kom hem så höll de också på. Tydligen så ska de dra några kablar eller nåt....
Så där försvann min sköna lediga dag. Får väl passa på att städa då. Jättekul. Så underbart jättekul, verkligen!

Kommentarer
Postat av: maybemej

trist.

2009-03-21 @ 20:23:46
URL: http://www.maybemej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0