babbel...

*Varning: om du inte orka höra massa babbel, så hoppa över detta inlägg!*

Helgen har gått otroligt fort, trots att jag inte gjort så mycket. Kände att jag behövde en lugn helg, och det blev så.
I söndags började jag pyssla med ett omslag till ett album och det var första gången på länge som jag kände att jag hade inspiration! :-) Det är inte klart, men bilder utlovas så fort det är färdigt!
Jag hade önskat att jag hade mer ork till pyssel och annat även under veckorna. Men just nu tar jobbet så mycket på krafterna att det andra inte riktigt orkas med. Hoppas dock att det blir bättre snart!

Igår efter jobbet var jag riktigt trött och ville vila, men så borrades det igen i huset....så det blev ingen vila där inte. 
Pernilla frågade om jag ville gå en promenad till Brandbergen, och det ville jag gärna! Dels har jag inte träffat Pernilla och Emelina på länge, och sen så vill man ju inte sitta och lyssna på borrandet heller!  
Snart är det dags för hennes bebis att titta ut (senast fredag då hon blir igångsatt), och jag är så nyfiken på vad det är! Tänk, nästa gång jag ser henne så är hon tvåbarnsmamma! :-)

Det känns som evigheter sedan Anton var nyfödd, han (och M &W med!) börjar bli så stor! Till hösten börjar vår minsting på storbarnsavdelning, vår lilla bebis...*snyft* ha..ha...Ja det är ju både kul och lite sorgligt! Tiden går så fort att man knappt hinner med! Snart flyttar de hemifrån....Fast Melvin har sagt att han aldrig ska göra det...så det ska jag påminna honom om vid senare tillfälle ;-)
Nu är det ju full rulle här hemma med barn, leksaker, ljud.....men om några (ok, ganska många)år så kommer det bara vara jag och Thomas. Då blir man väl knäpp av tystnaden istället!
Jag kommer väl bläddra sönder alla scrap-album och minnas tillbaka när de var små och söta :-)

Nä, nu ska jag sluta babbla om sånt som ingen är intresserad av! Nästa inlägg lovar jag att det inte ska bli långrandigt och det ska inehålla bilder också! :-)

/Heidi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0