leka



När jag fick min NikonD80 så använde jag först autoläget. Sedan gick jag en kurs och började använda det manuella läget. Man lär sig mycket, åsså blir det mycket bilder av sämre kvalitet i början ;-)

Häromdagen satt jag och kikade i instruktionsboken (mot mina principer..typ) och sen har jag lekt med andra inställnigar som de olika lägena A, S och P....och oj, jag tog visst den svåra vägen när jag gick direkt på den manuella inställningen.
Men förhoppningsvis så har jag lärt mig mer på vägen ;-)
Det är nog en bra idé att läsa instruktioner ibland.....

När ni får en ny pryl....läser ni instruktionerna? Eller gör ni som jag, dvs försöker fnula ut sakerna själv? (med varierande resultat)

♥HEIDI

Kommentarer
Postat av: pernilla

Det är bra...tränar du inför lördag!? :-)

2009-05-19 @ 15:30:06
Postat av: Heidi

kanske det ;-) Men du får nog be lite till vädergudarna, för det ser rätt dystert ut på prognosen!

2009-05-19 @ 16:54:57
URL: http://scrapnstuff.blogg.se/
Postat av: Mysan

Vilken fin bild!

Hörru, tänkte tipsa om en sak. Men du har ju säkert sett det, du är ju Heidi.

Pandura har iallafall 30% rabattpå alla sina "designer"-papper. Bara så ru veet http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=M191SB

2009-05-19 @ 19:45:33
URL: http://mymymy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm...ang. vädret så beror det på vart man kollar. Det är bara enligt tidningen det ska regna inte SMHI´s hemsida (vilket aftonbladet egentligen ska gå efter, dom verkar chansa lite!)

2009-05-19 @ 21:10:11
Postat av: pernilla

hmm, ang. vädret beror det på vart man kollar. Det är bara tidningen som visar regn inte SMHI´s hemsida :-)

2009-05-19 @ 21:11:41
Postat av: pernilla

nu kom kommentarerna upp minsann...igår kom ingen när jag skrev!

2009-05-20 @ 14:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0