liten eller stor...

Min man gillar att skämta, gärna praktiska skämt. Så jag tänkte jag skulle "ge tillbaka" i morse.
Han hoppade in i duschen och kom på att han glömt att hämta en handduk, så han ropade på mig.
"Jag lägger den på toalett-locket" sa jag...och så la jag den minsta ytte-pyttiga hand-handduken där (men jag la en stor i rullkorgen som oxå står i badrummet, för jag är inte såå elak).
 När han kommer ut så säger han att jag inte var snäll...Han hade torkat sig med den lilla handduken! Den var dyngsur!
"Men jag la ju en stor där inne också!" kontrade jag, och var tvungen att kolla igen.
"Ja, jag vet" sa han "men jag var ju tvungen att använda den lilla" ;-)

Jag lever med en knasboll, jag vet! Men jag älskar min knasboll... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0