babbel...

Idag kom det nya SIM-kortet, så nu kan jag använda min mobil till mer än en klocka igen! =)
Tänk vad man känner sig isolerad när man inte har den lilla telefonen med sig hela tiden!

Annars då? Jo, jag har varit så glad och haft massa idéer den senaste 1 ½ veckan. Har fått massa gjort på jobbet, tills igår morse då jag kände att orken tog slut. Såå trött var jag och jag kände att "Stopp!" nu måste jag varva ner. Det är det här jag får kämpa med hela livet -att lära mig att hejda mig innan det blir alldeles för mycket!
För även om det är roliga saker, så tar det ändå energi! Så igår blev det sova efter jobbet och även en liten tupplur innan jag tittade på Greys! Till er som inte vet, så har jag varit långtidssjukskriven för utmattningsdepression och började jobba halvtid i maj. Jag jobbar som förskollärare med 4-5 åringar, vilket jag trivs med!
Nu är jag som sagt på bättringsvägen, inte deprimerad längre...men kroppen tar sin lilla tid att återhämta sig och jag blir väldigt lätt trött (även fysiskt).

Nog om detta! I morgon eller lördag gör jag en mycket roligare uppdatering. Håll ut!

♥HEIDI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0