Här kommer min!

Först hittade jag denna hos Mikaela, och sen hos Pernilla. Så jag kan ju inte vara sämre jag än att jag besvarar lite frågor...

1. Hur gammal är du om fem år?
36
2. Vem var den senaste du träffade?
Svärmor och svärfar som hämtade äldsta sonen
3. Hur lång är du?
1,66cm
4. Vilken var den senaste film du såg?
På halloween kollade jag på "the Omen"
5. Vem ringde du senast?
Min man
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"söta granar" Jag kommer väl somna här snart. Ligger med ett barn på varje sida och kollar på film! :-) " -skickade jag till Pernilla
7. Vad är dagens planer?
Kvällens planer är att dricka glögg och slösurfa...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Både och!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
De är skilda och min pappa dog i en bilolycka när jag var 13.
10. När såg du senast din mamma?
Förra fredagen.
11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna.
12. När vaknade du idag?
05.13 ringde klockan :S
13. Har du någon gång hittat en katt?
nej
14. Vilken är din favoritplats?
förutom sängen?!? ;-)
15. Vilken plats föredrar du minst?
affärer när det är rea
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Oj, jag vet faktiskt inte. Svårt att tänka sig att barnen är tonåringar, mina pluttar!
17. Vad skrämde dig som barn?
mardrömmar. Hade två återkommande läskiga drömmar under många år.
18. Vem fick dig att skratta senast?
förutom barnen som får mig att åtminstone le varje dag, så var det nog min syster!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nej, jag hade ett par stycken...bla Madonna och Rick Astley (ha..ha.) men det var lääänge sen jag blev av med dem.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
utan
22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 som är mina
23. Har du någon gång spytt på fyllan?
hrm...jooo...men är inte full så ofta längre =)
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor, och de ska vara korta
25. Är du social?
Ibland
26. Vilken är din favoritglass?
Daimstrut
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
det första blir att betala av skulder...
28. Tycker du om kinamat?
Ja, det är gott så länge det inte är för starkt. Min mage klarar inte stark mat.
29. Tycker du om kaffe?
Nej
30. Vad dricker du till frukost?
Te, sen ett glas vatten att skölja ner medicin och vitaminer med!
31. Sover du på någon särskild sida?
Höger sida
32. Kan du spela poker?
Ja,
33. Tycker du om att mysa?
Japp.
34. Är du en beroendemänniska?
Ja.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, ett av "mina" barn på jobbet fyller oxå den 26 april (och såg att Mikaela också gjorde det, men henne känner jag inte)
36. Vill du ha barn?
Ja, jag har ju 3.. =)
37. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska.
38. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej
39. Föredrar du havet eller en pool?
Havet, klorin är ju inte så kul!
40. Vad spenderar du helst pengar på?
Pysselgrejjer och inredningsprylar...men helst pyssel
41. Äger du dyra smycken?
Nej.
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Drack glögg för en kvart sen
43. Vem är den roligaste människan du känner?
hmm...jag vet inte riktigt...
44. Välj ett ärr på din kropp?
Baksidan av högra låret. Ramlade ner från en rottingkorg när jag var liten och en bit rotting fastnade i benet.
45. Vad har du för ringsignal?
Willis som sjunger
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
en liten vit klänning med lila blommor på kragen
47. Flirtar du mycket?
näe...eller!? Kanske när jag druckit i sånt fall
48. Vart togs din profilbild för din blogg?
Thomas tog den på vår bröllopsresa
49. Kan du byta olja på bilen?
Nej.
50. Har du fått fortkörningsböter?
Har inget körkort.
51. Vilken var den senaste bok du läste?
en bok om Genus-arbete i förskolan (till jobbet)
52. Läser du dagstidningen?
Ja, Aftonbladet på nätet
53. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej
54. Dansar du i bilen?
Nej, jag sover mest =)
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Lyssnar inte på radio annat än Vakna! (fast då på tv:n)
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Antecknade lite när vi hade reflektionstid på jobbet i förmiddags
57. När var du i kyrkan senast?
minns inte
58. Vad ska du göra nu?
förmodligen logga in på Facebook...

Kommentarer
Postat av: pernilla

Haha, vart badar du. Tänkte eftersom don har klorin istället för klor! :-)

2009-11-08 @ 12:28:02
Postat av: Heidi

same same but different! =)

2009-11-08 @ 14:53:10
URL: http://scrapnstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0