Scrapträff

Hade en trevlig scrapdag igår, då jag, Pernilla och Marika åkte till Kungsholmen på scrapträff som Heléne ordnat. Hann göra en LO och så nästan klart mitt minialbum. Albumet behöver bara lite handskriven text sen så är det (nog) klart...

Det var första gången jag tillverkade ett album! Skar till vita akvarellpapper (hade inte vita cardstock hemma) och sen ett mönstrat som var aningen större, till utsidan. Sedan sydde jag för hand ihop papprena med jeanstråd. Fast detta hade jag förberett innan.
På själva träffen så klistrade jag in fotona och stämplade ord på varje uppslag (visar senare). Ett evighetsgöra, men hade jag inte gjort det igår så vette katten om jag orkad göra klart det hemma *ha..ha*
Får fota senare, för snart är det dags att göra i ordning mig och barnen.

Idag ska jag följa med Melvin och hans förskoleklass till Spårvägsmuséet. Han har sett fram emot det jättemycket och jag blev så förvånad att han blev så överlycklig att jag skulle med! Vet inte ännu om jag orkar ha med kameran dit, då jag har ont i nacken och ryggen sedan igår....

Kommentarer
Postat av: Helene

Tack själv! Det var supertrevligt att ni kom och jag hoppas verkligen att ni vill komma nästa gång!



Kram

/Helene

2009-10-19 @ 08:50:51
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Helena

Hej!



Kul att du tittade in! Jag gjorde detsamma. Massa fint skapat! Hoppas vi ses igen!



Kram

Helena (med bebis kvar i magen)

2009-10-19 @ 21:31:58
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0