Födelsedagskillen

Willis reser sig sakta från sin stol vid matbordet..."Det knastrar i mina ben...Mamma ser du hur jag växer!!?!!! så går han på tå och bröstar upp sig. /Willis, juni 2009


Ja, han växer verkligen snabbt! I morgon vid den här tiden så var det 5 år sedan jag låg och krystade fram honom! Känns precis som igår, men ändå inte.
Dessa fem år har gått så snabbt. Willis har blivit en så mysig kille. Känslig, spontan och varm... tuff ibland och gärna lite kaxig när han är på det humöret! Han pratar mycket. VÄLDIGT mycket...ha..ha...jag vet inte vem han fått det ifrån ;-) Willis älskar musik och sjunger med låtarna han hör spelas. Frågar gärna vilken grupp/artist det är och suger åt sig all information...precis som sin far. Är så stolt över min fina William! :-)

♥HEIDI


Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis grattis till stora killen!

2009-09-06 @ 12:46:21
URL: http://fruforeback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0