*det tar sig...*

Det börjar ta sig, eller nu börjar köksplanerna bli mer än bara planer! I lördags köpte jag den fina kakeldekoren från Lagerhaus jag pratat om. Det slank även ner två kökshanddukar i samma serie.

Igår beställde jag färgen så nu måste det bara planeras in när jag ska hinna (och orka) måla om köket. Vitt, vitt vitt ska det bli! =) Med vit grund så tänkte jag att det är lättare att byta ut färgerna om man tröttnar!
Fast turkost vet jag inte om jag tröttnar på...Däremot finns det ju många härliga färger som passar med just turkost -lime (som jag har tänkt ha i köket med det turkosa), rött, brunt......



Önskar mig fortfarande denna fina bakskål! Passar perfekt i färgen =)




Färginspiration från illustratören tricia-rennea:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0