Yatzy

Det är inte så ofta som jag har en hel em/kväll ensam med bara ett av barnen, men igår blev det så.

Resten av familjen hade fått biljetter till förhandsvisning av filmen "Dumma mig" och jag och Anton blev hemma själva! Så mysigt att få rå om varandra utan nån som stör!

Direkt när resten av familjen gått så frågade jag vad han ville göra och han ville spela Yatzy!
Vi spelade och så gjorde vi eget godis (Rocky Road) till fredagsmyset, ja lite slank ner igår med *erkänner* ;-) han fick välja middag själv och spela hur mycket PS3 han ville. Lycka för en 5-åring!

Ikväll blir det Idol och Rocky Road och jag anar att 5-åringen somnar innan Idol är slut...precis som en vanlig fredag alltså!  Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0