Glömde visa...

I allt stoj och stress vid kalaset så glömde jag fota "scooby-popsen" eller, det blev inga pinnar då jag råkade göra själva "degen" inuti för saftig så papperssugrören jag tänkte ha till pinnar gick rätt igenom. Dessutom hade jag inte tid eller lust för den delen, att göra nya. Så det fick bli utan pinne! Men de smakade lika gott för det! =)

Någon vecka innan gjorde jag en testomgång med dessa och det är de jag fotat med mobilkameran, så jag visar dem istället. Kanske inte världens snyggaste, men man ser väl vem det är!?
 (På kalaset så hade jag redan lagt upp varsin på barnens tallrikar när jag dukade)


Kommentarer
Postat av: essay

It might be very difficult to create such figures from different food.

2011-12-01 @ 10:26:06
URL: http://essay-for.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0