Dag 2

Idag var andra dagen av min diet...och jag har väl insett att jag inte kan köra lika "hårt" som när  jag var frisk.
Efter cirkusen i morse (=lämning av barnen på dagis) så var jag svimfärdig. Måste äta lite kolhydrater ändå!  Så jag har bestämt att jag får göra det till frukosten, äta fiberhavregrynsgröt eller grovt bröd.
Då ska jag nog kunna fungera trots diet! :-)

Har inte pysslat något alls idag, men i morgon kommer Pernilla över och scrappar med mig!
Ska faktiskt ta och göra något kreativt ikväll iaf...får se vad det blir!

Bloggar mer i morgon.

I´ll be back!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så trist det blev, vi får scrappa massor nån annan dag!

2008-04-09 @ 10:55:33
URL: http://pernillatycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0