Lillprins Bus & hajkorv

Vår lillprins Bus har fyllt 3 år! Igår var det den stora dagen och såhär förväntansfull var Anton när vi sjöng och delade ut paketen på morgonen:




En stolt kille visade upp 3 fingrar till fröken på dagis och så berättade han att idag skulle han minsann få välja mat och fika till kvällen.
Jag hämtade bara honom tidigare (de andra hämtade Thomas) och lite extra glad blev han nog när han såg att Emelina följde med! (ja, Pernilla också, men sorry Pernilla -jag tror Emelina lockar mer ;-)
Vi gick och handlade korv, till haj-korven han hade beställt och så valde han wienerbröd till fikat.
När vi kom hem så var det så lugnt, med bara vi två hemma. Han lekte med sina djur i vardagsrummet medans jag låg på soffan och små-vilade. Ibland kröp han upp bredvid mig för att gosa! Sen lagade han mat till mig på sitt rum och vi lekte.
Han tyckte nog att det var mysigt att vara hemma och ha mamma för sig själv!

Ni ser väl att det är hajar, blod,pengar mm.!? ;-)  Man SKA leka med maten...ibland! :-)


Paketen gick i temat DJUR (farliga, vad annars?!) och han längtar till kalaset på lördag...med haj-tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0