Flyter bort...

Varmt, varmt...jag tror jag flyter bort snart! Just nu är det 27,6 grader i mitt rum(!) Har ställt in en fläkt så det hjälper ju lite! Men seg blir man.
Nu är bara jag hemma med M & W. Anton är hos farmor i helgen ( & T jobbar)och det är så skönt att ibland få vara med ett eller två av barnen! Man hinner med dem lite bättre då! Det är stor skillnad att sitta 3 vid matbordet istället för 5! Vi kunde ha lite mer diskussioner än vanligt :-)
Ikväll är det fredagsmys...så jag har varit extra noga med vad jag stoppat i mig idag, ifall det skulle slinka ner nåt mindre bra ikväll ;-)

I morgon bär det av mot stranden med brorsan och så M & W såklart. Sara och barnen kommer dit också, ska bli trevligt att se dem...för det var ett tag sen! Tar med lunch så man slipper stressa.

Nä, nu blir det lite gosande och slappande i soffan med barnen...och kanske nåt pyssel ikväll (om jag inte är för trött) eller kanske tom lite bloggande!

♥Heidi

(nä, det blir ingen bild till detta inlägg -är för lat helt enkelt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0