godis é gott


bilden hittade jag på nätet

Sitter här vid datorn i väntan på att färgen ska torka på de chipboardbokstäver jag precis målat.
...och så äter jag Refreshers! Funderade på hur folk äter dem egentligen!? Jag och syrran har samma taktik -först sitter vi på dem (!) så de blir varma=mjuka för att sen smaska i oss dem. De är liksom inte lika gott att äta dem om de är för hårda!

På tal om hur man äter saker...Ballerinakex! De är godast att äta först det ljusa kexet och sedan resten! Singoalla är inte samma sak....för en chokladälskare som jag, så de åker in i munnen som de är *lol *

Hur äter du?

Sådärja, nu har färgen torkat :-)

♥Heidi -som uppenbarligen är godissugen ;-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag äter ballerina på följande sett: Först det ljusa sen det mörka runt chokladen och sist chokladen! :-)

Refreshers föredrar jag oxå mjuka men har inte kommit på det att sitta på dom :-) !!



Sen har jag en jätte irriterande grej när jag äter ostbågar...(nåt jag borde söka hjälp för!!) Jag måste ta två typ likadanna samtidigt.. Mmm...jag vet men då stoppar man en på varje sida i munnen så det blir jämt! :-) Hahaha...va dumt det låter! och ja...är det ojämt antal kvar så får Thomas dom!

2008-07-01 @ 19:38:51
URL: http://pernillatycker.blogspot.com
Postat av: Pernilla

http://www.cubeecraft.com/

här har du pyssel!!

Kul för kidsen att få kanske??

Hälsn. thomas

2008-07-02 @ 10:31:32
URL: http://pernillatycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0