Tänka sig!

Jag har nog några (vilande) muskler under det där överflödiga! Idag har jag nämligen träningsvärk!
Har promenerat flera dagar i sträck och igår blev det ju målning. Vilket känns i rygg och axlar.
Men det är ju bara bra! :-)
Har funderat på det där med vanor/ovanor. Det är ju så svårt att bli av med "dåliga" vanor och ju mer förbud man har, desto svårare blir det att hålla det man lovat sig själv! Så nu ska jag försöka göra tvärtom...
Jag ska lägga till vanor, en i taget -goda vanor.  Har nu börjat med promenader. Realistiskt sätt så hinns det ju inte med exakt varje dag, men målet är iaf att komma ut flera gånger i veckan. Har redan tagit skogspromenader fyra (!) gånger den här veckan och det är jätteskönt!
Nästa goda vana får jag fundera lite på...kanske att äta mer grönsaker!? Vi får se. Ett steg i taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0