Inte riktigt som jag tänkt mig...

När vi alla hade gått och lagt oss igår kväll så dröjde det inte så länge förrens Melvin började vakna. Han var ledsen och hade lite svårt att andas. Tog sig för örat.
Ja, barnen och jag har varit snoriga ett tag nu...men jag trodde det var på väg att försvinna.
I morse så klagade Melvin på ont i örat, och jag tänkte -nej, vi som ska till Susanne idag! Men efter frukosten var han ok, och ville gå ut. Visst, skickade ut han och Willis...Så hann jag sätta mig och ta det lite lugnt...
Kände mig lite hängig och varm -feber!  NEJ, orkar inte nu!
Så det var bara ringa Maria, som vi skulle åka tillsammans med, och säga att vi inte kommer.
Har försökt ta det lugnt idag, men det är som om barnen känner på sig när man inte är helt 100%, för de har varit som katt och hund!
Krillan och Åsa kom iaf strax innan 14 och hämtade Anton. Nu är de nere vid Rudan och badar. Första gången morbror är barnvakt!

Nu orkar jag inte blogga mer idag, måste försöka krya på mig! Ska ju scrappa med tjejerna i morgon så jag hoppas jag är feberfri då! Annars får jag väl gå dit en stund och titta på dem eller nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0