Ooups!

Det blev en beställning från Skaparlusten iaf... Dock inte på 1826 kr utan snarare hälften av det!
Men nu ska det inte bli så mycket handlande, måste ju spara för jag har ju ScrapEvent of Scandinavia i april!
Scrapaddicted kommer ju dit, så det blir nog lite shopping där med kan jag tänka!
Shit, det är ju inte långt kvar! Kommer vara jättenervös över att åka själv ner till Helsingborg, men det kommer bli så kul! Två dagars scrapping :-) 
För den som inte vet vad ScrapEventet är för något...kika in här: www.scrapevent.se

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hehe vi är fler som kommersjälva, så bara lugn. Det är mitt första event, och det verkar finnas en hel del fler som mig... Fast jag kommer själv vara så nervös så jag inte vet till mig, jag har nerver av spindelnät... men kul ska det bli!
Vilken snygg väska dessutom, jag har opererat en gammal "dra-maten", känns inte lika lyxigt... men men man kan inte ha allt. Än...*suktar*

Ha det så bra tills dess, ska bli kul o ses!!!

2008-04-18 @ 13:28:54
URL: http://sandynilsson.blogspot.com./

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0