babbel *varning*

Insåg precis att det vore bra att städa pysselrummet om vi överhuvudtaget ska få plats att scrappa här på söndag. Det är ju då vi har vår pyssel-träff. *längtar*
Och handen på hjärtat -jag är en "messy scrapbooker". Min man är inte världens ordningssammaste människa, men när t.om. HAN påpekar att det är stökigt..så, ja då är det riktigt stökigt!!! *lol*
Just idag så är iaf ena sidan av skrivbordet relativt tomt. Vi har ju två stycken 2meters skrivbord mittemot varandra och på ena sidan har mannen sin dator. Resten har jag! Rättvis fördelning ;-)

Igår fick jag min beställning från Magdas och var tvungen att sätta tänderna (eller saxen åtminstone) i papprena på kvällen!
Pernilla kom förbi en sväng för att kolla in vad jag fått och Emelina (14 mån) testade om locket var åtskruvat ordentligt på lacket jag köpt...och fukttåligheten på telefonen oxå *ha..ha*

På tal om telefoner så var ju Thomas snäll och lämnade in min mobil på lagning. Ända sedan jag köpte den så har den stulat, stängt av sig och så. Jag har bara inte fått foten ur, för att lämna in den. Men nu är den tillbaka och förhoppningsvis ska den funka igen!

Kvällen får inte bli sen idag, för i morgon och resten av helgen är det full rulle.
Planer för fredag:
Åka och köpa färg & spackel. Åka och fota i Gamla Stan med min syster(om vädret tillåter). Försöka hinna tvätta lite innan stan. Klämma in tid till att köpa jeans!
Thomas jobbar kväll, men syrran kommer över och Andreas ska börja spackla i Melvins rum. När barnen somnat så ska vi scrappa och babbla!

Lördag: Familjen! Handla. Åka till något lekland, ev med några bekanta och deras barn. Städa. På kvällen kommer (om jag känner dem rätt) Thomas och Andreas spela Rock Band och jag sitta och scrappa eller sitta vid datorn..

Söndag: Tjejerna kommer över för en dags trevligt sällskap med scrapping och allmänt tjatter :-)  Stackars Andreas som fixar i Melvins rum får väl ha hörselskydd på sig eller nåt ;-) Thomas tar med sig barnen och åker och hälsar på sin syster i Eskilstuna. På kvällen lär hela familjen vara trötta och slöa så då blir det förmodligen soffan och någon film!

Så är iaf planerna för helgen, sen om det blir så är en annan historia....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0