*lucka nr 5*

En pysslig önskelista...Ja, varför får bara barnen önska sig klappar till julen?

Kan faktiskt tänka mig att få de här pyssliga presenterna i min julstrumpa...
När man handlar pysselsaker till någon och man inte har en specifik grej de önskar sig, så kan det vara smart att handla lite "neutralare" saker. Så att man tex inte köper mönstrade papper, som visar sig inte vara i personens smak alls. Då är det bättre med verktyg eller färger, för det går alltid hem!
Här kommer lite tips till pyssliga:


Som en Bind It All-maskin (rosa såklart) så man kan göra sina egna album, almanackor mm.. -Ja tack tomten!


Härliga mist-färger att spraya på layouter och kort. -Ja tack på den med!


Punchar från Martha Stewart säger man ju inte nej till, eller hur!?


Akrylfärger! Dessa färger behöver jag, vilka behöver du?


Små sprayflaskor att blanda till egen färg i -ja, jag kan tänka mig det med!

HEIDI-som varit snäll hela året! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0