*Söstra mi*



Så här ser det ofta ut när lilla syster yster är hos oss! Vi fastnar vid varsinn dator hon och jag.
Det gör egentligen inte så mycket, det är skönt att hon känner sig som hemma här. Och jag tycker det är mysigt att hon "vuxit ikapp" mig lite....så vi kan ha kul tillsammans! Det är ju ändå 13 års skillnad.
När jag var liten drömde jag att jag hade en syster att fnittra med och berätta hemlisar. Sen kom det en bebis, en liten rund mörkhårig sak som skrek...Jag var 13 år och det var väl inte riktigt det jag hade drömt om...
Men förutom att hon blev smal, blond och mindre skrikig ;-) så har jag äntligen fått den syster jag drömde om!
Jag älskar henne såå mycket! 

Puss på dig lilla My! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Mysan

Åh, hihi! Jag älskar dig systeryster, jättemycket! :)

2009-01-21 @ 19:30:03
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0