Spännande...



Det är mycket tankar som snurrar i mitt huvud sedan igår. Var på två möten, ett angående min återgång till arbetet efter långtidssjukskrivning, och ett möte med information från förskoleklassen min äldsta son ska börja i till hösten!

Efter besöket på skolan var jag så glad och det känns så bra att mitt barn ska gå i en så bra skola/förskoleklass! Riktigt bra intryck fick jag av både rektorn och av pedagoger! Ska bli så spännande att se hur mycket han ska lära sig i höst! *längtar*

I Sveriges radio P1 har de precis sänt ett program som handlar om hur barnen lär sig läsa och det är från Vikingaskolan här i Haninge. Kul!

Här kan man kika in och lyssna på programmet om man är intresserad: (intressant för föräldrar med barn i förskoleåldern!)

Barnen : Att lära sig läsa
 http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&id=1562774

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0