Scrapdag

Hade en väldigt trevlig dag igår. Vi trotsade snön och gav oss iväg till jobbet, ja inte för att jobba, men för en hel dags pyssel! =)
Mycket babbel blev det! Och mycket fika!! Trevligt att se lite "nya" pysslare oxå ;-)
Tack tjejer!

Trots babbel- och fikamästerskap, massage och snöröjning(!) så hann jag med lite scrap iaf:



närbild:








närbild på 3D lacken:

+två påbörjade layouter

ps. strunta i de små pluttarna (magneterna) på bilderna, orkade inte redigera bort dem ;-)

HEIDI

Kommentarer
Postat av: Jill

Lika snygga på bild som i verkligheten! Tack för igår det var jättekul.Var tvungen att fortsätta lite när jag kom hem och har sen drömt om LO`s hela natten:-}

2010-02-21 @ 13:41:30
Postat av: Helena

Hej Heidi!



Hoppas allt är bra i snöyran! Det var länge sen jag kikade in här! Gillar dina senaste LO:er, underbar höst-LO! Gillar din stil!



Var ni på den senaste träffen på Kungsholmen? Om inte, inte jag heller. Hoppas på nästa i april, då är det nog dags att lämna Leon hemma hos pappa. Han är världens snällaste men sover inte mycket på dagarna så det blir inte mycket scrappat om dagarna (morr). Jag som trodde mammaledighteten skulle vara en enda långscrap-maraton =)



Kram Helena

2010-02-23 @ 12:57:34
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0