Länkar till härliga inspirationskällor

Här kommer en hel hög med härliga inspirationsbloggar! Sidor jag går in på när jag vill tanka inspiration =)

Varsågod och njut!

Har ni några inspirerande sidor ni vill dela med er? Skriv gärna i kommentarerna!!!


Scrap och pysselbloggar:

A Beautiful Mess - Här hittar man inspiration till scrap, sy, måla, fota -ja allt kreativt!


Foto: från A beautiful Mess

Let´s get shabby -En utmaningsblogg för den som gillar scrappa shabby chic!


Mönsterarkivet -Här hittar du länkar till alla möjliga stick-, virk- och symönster!

Going home to roost -Denna länk kunde ligga under inredning oxå. Men det är mycket DIY (Do It Yourself) att pyssla.

Dear Lizzy -en härlig scrapblogg


Foto: från Dear Lizzy

Tipsy Tessie -Hon scrappar, virkar, pysslar och inreder i härliga färger!

foto: från Tipsy Tessie

Åsa Danielson -Duktig svensk scraptjej som bor i Frankrike.

Lina Kinell 

One Pretty Thing Hur mycket länkar som helst till DIY

Swe Scrapbook -Scrap-utmaningsblogg

My Paper Art -Ingvild, en norsk scraptjej som gör rena konstverk av papper och foton!


Foto: från Ingvild Bolme


Inredning och design:

Design*Sponge

Vintage Indie - Inspirerande bilder när det gäller inredning & design. Endel DIY  oxå!

Decor8 

Foto: från Decor8

Fixa&Dona -Mycket färg/tapet och design

Little Miss Fix It - Inredning, design och pyssel

Pink Friday -En färgexplosion!



Apartment Therapy -Inredningsinspiration

Ohdeedoh -Apartment Therapys "lillesyster" -dvs inredning för barn 

 

Foto:

Simplicity Photography -Underbara porträtt!

Woopsie Daisy -Härliga foton!
  
Becker -Bröllopsfotograf, men fotar även annat. Helt GRYM fotograf!




Infing Funderar  Hennes bilder är så härlig stämning i, vardagsbilder och landskap mm




Foton: av Infing Funderar


Hoppas ni inte svimmat av all inspiration nu ;-) Själv ska jag slå mig ned framför tvn och titta på den grymt roliga serien Solsidan!

HEIDI


Kommentarer
Postat av: Mysan

Jättebra tips, thanks! ska kolla in lite fler av dem senare! :)

2010-02-07 @ 10:20:42
URL: http://mymymy.blogg.se/
Postat av: Chattis

Vilka bra tips! Jag har surfat runt på dina tips och lagt till en och annan blogg i min favoritlista. Jag har fått inspiration till massor...bla ett nytt köksgolv. men jag vet inte om det passar i vårt kök men skulle vilja ha...

2010-02-13 @ 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0