*I´m alive...typ*

Ja, jag lever....det har bara varit mycket nu! Hoppas energitjuvar ska motas bort och att energin ska återvända...

Har skapat endel förra veckan som snart (förhoppningsvis) är klart och då ska jag visa er!
Är sugen på att scrappa, men orken har inte funnits över huvud taget! Det ligger en början till en layout bredvid mig...Dvs ett foto och lite papper, men mer än så har det inte blivit!

När jag inte har energi så brukar jag surfa runt för lite rolig läsning som muntrar upp!
Här kommer några av alla bloggar som jag läser (några helt nyupptäckta och några gamla godingar)

ENJoY =)



Monas Universum - Mona står på självklar 1:a plats, för hon är helt sjuk i huvudet! =)

Vuxna människor har inte hamstrar -Ny favorit!

Att vara Charlie Schulmans pappa -från att inte gilla Alex till att faktiskt inse att han skriver bra och har en hel del vettigt i skallen! I read!

Skrivarmamma -i like!

.....och nu inser jag att jag verkligen inte har tid att blogga, eftersom jag ska gå om 20 minuter och sitter vid datorn och slänger i mig frukost. ska borsta tänderna. kanske borsta håret oxå...och ja, ni vet, hinna med bussen!

återkommer med fler länkar, för jag har MASSOR med pyssliga och inspirerande, skapande länkar på lager oxå.


Tjing!

Kommentarer
Postat av: pernilla

haha...var tvungen att lägga till Vuxna människor har inte hamstrar till mina favoriter :-)

2010-01-28 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0