Kallt och scrappat

Förutom att jag halvt frysit ihjäl idag (ja, det har ju varit runt -14 grader på dagen) så har jag faktiskt scrappat! Började med ett kort och sen blev det en layout oxå. De är inte riktigt klara, då rubriken fattas på kortet (måste ju bestämma om det ska bli ett grattiskort eller nåt annat) och sen fattas texten på lo:n.

Råkade oxå lägga ärmen rätt i 3D-lacken när jag gjorde Lo:n....men det är sånt som händer. Får väl vara lite "struktur" på vissa bokstäver ;-) Jag är bara så nöjd att jag äntligen scrappat lite. Har faktiskt inte hänt på väldigt länge (flera veckor) !
Nu är det alldeles för mörkt för att fota, men jag ska se om kameran behagar fungera under morgondagen. Ja, kameran har sitt eget liv numera...

Nu är det sovdags för mig. Natti natt!

♥HEIDI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0