*ung kärlek*

Har jag berättat om min 5½ åring Willis och hans beundrarinna Klara?! (vet att jag skrivit på FB iaf)
Klara är iaf dökär i honom och har tydligen paxat ett av deras rum till honom där hemma. Hon kallar honom "sin prins".
Willis är ganska förtjust i henne med, men han vill inte visa det så öppet. När hon pussar honom på kinden så protesterar han inte... ;-)

Nu till hösten börjar han i skolan och Klara går kvar ett år på förskolan, så idag ska han ge en lapp han gjort till henne... (och jag har nu laminerat den, så hon kan pussa på honom utan att den förstörs ;-)


Jag frågade honom om han ska gifta sig med henne när de blir stora så sa han att han måste tänka på saken, det finns så många tjejer!

När jag skrattade och sa att "ja, det är inte lätt..." så svarade han "det är inte lätt när så många är kära i mig"  *ha...ha*


Kommentarer
Postat av: My

Haha!

Han är bra söt han!

2010-07-06 @ 22:11:29
URL: http://minstasystern.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0