Snart fyller jag år!

Nästa vecka är det den där dagen på året, ja födelsedagen alltså! Mannen undrade vad jag önskade mig så här kommer listan älskling! =)  Till de som inte vill ge mig presenter, se detta som lite inspirationsbilder bara *ha.ha.*






1. Glasburkar med knopplock! Love them ♥ Finns bla. på Village, Åhléns och div. webshoppar

2. Tårtfat med tårtkupa. Behöver jag säga mer!? ;-) Finns överallt, tex. Åhléns, Lagerhaus mm

3. Världskarta. Gärna en gammal sådan!

4. Beige handdukar.

5. Trådkorgar.
Så fina! Finns bla. på Granit

6. Slickepott! Turkos (!) eller vanlig vit! Barnen har "tuggat" sönder de vi har när de smakat smeten...:-P

7. Snyggaste tapeten: Eco Vintage nr.1076 (en rulle räcker). Bla. hos Colorama i Trollbäcken

8. Plast"väska" från Lagerhaus!

9. Glassiga kökshanddukar! Dessa är från Lagerhaus.

10. Bokstäver. I alla färger och former! Nytt som gammalt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0