Back on track!

Ursäkta dåliga uppdateringen! Har haft dåligt med ork och vid påsk låg jag på sjukhus, men nu är jag back on track!

Igår var jag på mysig pysselträff med mina tjejor! Jag skapade mer än jag gjort på länge, så inlägg kommer (även om lite är hemligt).

Men nu närmar sig min sons 8-årsdag, så jag tänkte det är bäst att slänga ut önskelistan först, för alla släktingar och så...Ni andra kan förvänta er mer uppdatering ikväll eller i morgon!

Melvins önskelista

Cykel  (tänkte vi köpa, om ni vill vara med och dela så säg till!)

walkietalkie

skateboardskydd

experiment

trollerilåda

3DS spel - Lego Pirates of the Caribbean, Pilotwings, Steel Diver och Super Monkey Ball

Sparkcykel

sparbössa med lås

Dator (laptop)


Säg gärna till vad ni köper så det inte blir några dubbletter i onödan!

Och ni vet vad födelsedagar betyder.... -Japp, snart kommer inlägg om temakalas igen!!!
Bilden ovan avslöjar temat för Melvins kalas i år.

Ses snart igen!
♥HEIDI


Kommentarer
Postat av: Anja

Hej Heidi!



Finns det någon mail man kan nå dig på? Om du inte vill lämna ut den i bloggen får du gärna slänga iväg ett mil till mig. Jag har en fråga till dig!



Mvh,

Anja

2011-05-15 @ 12:10:42
Postat av: Heidi

Hej Anja!

Man kan nå mig på [email protected]



//Heidi

2011-05-15 @ 13:46:25
URL: http://scrapnstuff.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack för igår! Måste vi göra om snart=D

2011-05-15 @ 21:15:38
URL: http://blogg.amelia.se/thelifeofnennan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0