Fick skäll...

Någon har "påpekat" att jag uppdaterat bloggen dåligt efter Event-helgen...så jag vågar inte annat än att lägga ut åtminstone några bilder! ;-)


Denna Lo gjorde jag på hotellrummet på fredagen...en snabb en när suget blev för stort! :-)
441036-112



Denna är från Making Memories-kursen. Hade fotot med mig, så den blev helt klar "där nere"
Känns inte riktigt "min" eftersom upplägget var förutbestämt...men, men..

441036-113


Två album fick alla på Eventet! Den rosa är Chatterbox och har manchestertyg -mysigt!
Den gröna (taskigt fotat...den är snyggare i färgerna irl!!!) skulle man egentligen klä om, men jag tyckte den var fin som den var. Satte bara dit blommorna istället!
441036-111



Hade turen att vinna både lite cardstock och en QK-dies -alltid trevligt! Hade dock siktat in mig på Canon-skrivare, men det sket sig *ha..ha*
441036-114


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Är det meningen att jag ska känna mig träffad nu eller?! :-)

Fin fina grejer!

2008-04-29 @ 19:04:18
URL: http://pernillatycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0