Fika med släkten

Lördagen så bakades och städades det på förmiddagen. På eftermiddagen kom släkten, eller delar av den...och firade min födelsedag i förskott. Det var trevligt med fika, blommor och presenter i form av pengar (alltid trevligt ;-) ). Willis visade sina rock-talanger och körde gura och spexade.
Efteråt var jag helt slut. Sov en stund på soffan när barnen tittade på tv. Sen åt jag och Thomas middag när barnen lagt sig. Han hade grillat revbenspjäll till mig och oxfilé till honom. Åsså hans dundergoda coleslaw! *smaskens*
Efteråt började vi titta på filmen "American Gangster" och den var ganska bra, men vi ska kolla klart på den ikväll för vi var så trötta igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0