Framme!

Äntligen framme i Helsingborg! Tågresan gick bra. Men det är ju en bit att åka mellan sthlm-helsingborg!
När jag skulle byta tåg i Lund så var rulltrappan avstängd....och det fanns ingen hiss! *gah* jag fick bära mina två väskor+ryggsäck upp för trappor och ned för trappor och sen med mjölksyra i armarna fick jag kånka upp dem på nästa tåg i sista minuten!
Men nu är jag här, och har sett att många andra scrappare också kommit redan! *ti..hi* ska bli så kul!
För att orka hela helgen har jag bestämt att ta det lugnt i kväll och kanske gå ner och pejla läget, kanske ta en fika. Sen upp på rummet och ta det lugnt. har med mig två böcker, lite tidningar och så datorn såklart. Så jag kan nog sysselsätta mig! Om jag inte tar och scrappar lite på rummet kanske....hm...det är ett ganska stort skrivbord här!
Saknar redan familjen lite...Undrar vad de gör nu?! Förmodligen har de bänkat sig i soffan och kollar på film, eller pilm som Anton säger. Lite tomt är det här, men rätt skönt också ;-)  Snart är det ju måndag igen och full rulle som vanligt...så jag ska passa på att njuta av lugnet!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh..det där lät jobbigt!!
Hoppas du får det jätte bra!! Ska hålla koll på bloggen här så jag inte missar några uppdateringar! :-)

2008-04-25 @ 20:54:22
URL: http://pernillatycker.blogspot.com
Postat av: Pappa Björn

Grattis på födelsedagen min lilla tröttis

2008-04-26 @ 09:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0