Kul kul...

Gick från tandläkaren med en 1040 kronor lättare plånbok....och en ny tid inbokad. Inte kul direkt.
Men Thomas mötte upp mig i centrum och så shoppade vi skor till hela familjen och en jacka till mig. Så rätt nöjd är jag ändå!
Lyckligtvis så begav jag mig inte mot Papprika, för jag hörde sen att tunnelbanan i Farsta Strand inte går pga ombyggnad. Kanske får jag och syrran skjuts dit istället om en stund om vi har tur!
Blev två layouter igår kväll också...så de måste jag fota också!

Återkommer senare! Todilooo

Kommentarer
Postat av: Mysan

Svar: Nej, de är mammas.
De från Milano har jag inte lagt upp än.

2008-04-03 @ 14:02:40
URL: http://MYMYMY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0