Listor var det här!

Inhandlat på Panduro i lördags:

Några ark med filttyg
moulinégarn
piprensare
pärlplattor (både till barnen och mig ;-) )
ansiktsfärger -silver,svart och röd (Melvin ska ha spindelmannenkalas snart)
wellpapp-press (man snurrar igenom en vanlig pappersremsa och ut kommer "wellpapp"!)
förpackning med 5 rullar inslagspapper i turkost/brunt/vitt -löööve!
(två pappersmappar till Pernilla)

441036-93
filt, garn och piprensare -här ska pysslas! :-)


Favoritfärger:     (just nu iaf)

turkos
lime/äppelgrön
brun
rosa
orange (!)

Vem har sagt att man måste bara ha en favoritfärg!? :-)

Saker jag skulle vilja veta:  

Vad Thomas har köpt i födelsedagspresent till mig (han håller på att retas...för han vet hur nyfiken jag är!!)

Varför folk tycker det är så intressant att läsa om vad andra har på sig varje dag "sk. dagens outfit"

När Ikea-delarna som fattades till min lådhurts ska dyka upp (jag ringde Ikea förra veckan)

Hur den här sommaren kommer bli, om Thomas ev. jobbar hela sommaren och jag är själv med barnen....

När f-n ska jag bli "frisk" och som vanligt igen...?!

Hur kan det bli dammigt när man dammsugar nästan varje dag!?

Vem läser egentligen min blogg?
(du får gärna hojta till i kommentarerna!)




Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag läser!! :-) och du skriver alldeles för sällan... :-) ...du är min enda underhållning!

2008-04-14 @ 10:49:08
Postat av: Pernilla

...jag ställde samma fråga i min blogg och tydligen är det bara Tomas och Nettan som läser den!
:-)

2008-04-14 @ 10:52:45
Postat av: Jenny

Halli hallå, sorry glömt att skriva att jag brukar kika in här och se hur du har det nu när jag inte kan träffa dig. Kramisar

2008-04-14 @ 21:07:34
Postat av: sussi malmqvist

Hej heidi.Jag läser din blogg nästan varje dag,underhållande är det ;)kul och läsa hur du och familjen mår mmm(grabbarna växer så det knakar ser jag)ha det,kram sussi

2008-04-15 @ 15:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0