Ny favoritfärg och favoritdekoration!

Har ALDRIG gillat orange. Inte någon gång. Inte ens lite.
Något har hänt! Började för inte länge sedan...då jag fick för mig att ha lite orange på en LO.
Nu har jag köpt blommor, papper, brads mm... i ORANGE färg!
Färgen kryper sig in på var och varannan layout. Undrar om det är för att jag börjar bli gammal!?
*kliar mig i huvudet*
Nåja, gammal eller inte, så är jag riktigt nöjd med den här layouten "Humlan" ! Vet inte om texten syns men jag berättar om när Willis bränner sig på en humla, som han tänkte ta upp och pussa! :-)

441036-83
'

441036-82

Beställde dessa stora ORANGEA blommor som jag använt på båda ovanstående LO:erna och de är verkligen nya favvosar! Så härlig färg -orange ;-) och så gillar jag storleken! Dessa är Heidi Swapp -alltså praktiskt taget gjorda för mig  *ha..ha*

Kommentarer
Postat av: Mysan

Svar: Ja jag är jättenöjd med dem. Och det bästa var ju att de kostade så lite!

Förresten, Humlan-LO:n blev riktigt fin! Får läsa vad det står sen :)

2008-04-05 @ 22:49:20
URL: http://MYMYMY.blogg.se
Postat av: Mia

Hej! Ramlade in här via Sandras blogg. Pysslar och fixar lite själv men nu var det ett tag sen, hänt mycket annat sista året så jag har inte haft tid.:( Roligt och inspirerande att läsa och kolla runt på foton här! Kram

2008-04-06 @ 15:00:26
URL: http://msockertopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0