Rensar, sorterar & städar..

Satte mig nyss här vid datorn. Måste vila lite från allt rensande!
Det började ju häromdagen med mitt scrap-rum där jag rensat ut massa papper, försökt organisera om och sortera. Har kommit en bra bit på vägen. Papprena gick bra att sortera in i "Galant" (lådhurtsen från Ikea).

Se så bra det blev :-)
441036-94

Nu har jag fortsatt att rensa och nu kom jag till berget av vinterkläder, skor mm. Just nu ligger en gigantisk hög med overaller, vantar, mössor och diverse på hallgolvet!
Slängde ut en pappkasse med vinterskor som ska fräschas upp och sen åka ner i källaren. Endel tänkte jag sälja nästa höst...som tex. Antons Ecco-kängor och Reima-overallen! De kan ju ge en rätt bra slant i andra hand!

Fåglarna kvittrar här utanför och har balkongen och flera fönster öppna. Härligt att det känns vårigt i luften, trots att solen skiner med sin frånvaro!

Köpte en ny cykel till Willis igår, hans börjar bli liten och det är dags att Anton tar över den. (trots att jag kommer få hjärtinfarkt av att låta den galningen cykla!). Det blev en svart/gul BMX och han kommer bli super-glad! Det är så tacksamt att ge honom saker, för han blir alltid så jätteglad!

Så i eftermiddag lär det bli cykling på gården som gäller! Thomas har skruvat av Melvins stödhjul nu också....så det ska bli intressant hur det går! Jag lär ju fota... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0