Tandläkaren idag.

Ska till tandläkaren idag. Bävar. Inte pga att jag har tandläkarskräck eller så...Utan för att jag ser framför mig hur alla pengarna flyger iväg. För det var länge sedan jag var där och nu har jag bitit av en ganska så stor bit av en kindtand.
Det finns ju roligare saker att lägga pengarna på. Som scrapprylar ;-)

Efter tandläkaren bär det av mot Papprika Scrapbook i Gubbängen. Är på jakt efter brads-förvaring. I måndags hade syrran ner två burkar med brads och de spreds över hela golvet. Och jag bröt nästan ihop.(trots att hon var gullig och sorterade tillbaka dem exakt som de låg innan)

Så idag ska jag hitta nåt annat att ha dem i.
Först var jag inne på samma burkar som Marika har, det är runda burkar som man skruvar ihop som en stapel. Men sen när jag funderat på det så insåg jag att det ändå kanske inte är så praktiskt för mig. För jag har så många olika sorter att jag skulle behöva en typ 1 ½ meter hög stapel av burkar -typ.

Nej, nu åker tandtråden fram...
Bloggar förmodligen mer ikväll!

*wish me luck*  (med tandläkaren alltså, inte med tandtråden *ha..ha*!)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Haha, skyll på mig! Det var faktiskt du som puttade till dem ;)

2008-04-03 @ 13:51:41
URL: http://MYMYMY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0