As promised:

Först några layouter som legat ett tag utan att jag orkat göra klart dem, men nu så!

Melvins kalas från förra året. Nu tar det väl ett år innan jag gör årets kalas(!)


Eh, denna började jag på när jag var på ScrapEventet i april...JAG VET! En lo som inte riktigt representerar mig, känner jag...så jag är inte riktigt nöjd. Men jag är nöjd med att jag iaf gjorde klar den så att jag kan slänga in den i Antons album!


Den här var svår att göra! Ville ha nåt sjuttitalsaktigt...detta fick duga! Ville ju att han skulle ha det här dokumenterat. Willis såg så skön ut med peruk, mustach, glasögon och sen höll han konsert med sin elgitarr också! Som vi skrattade! *lol*


Här är sånt som inte legat länge:

Anton, från årets tripp till Parken Zoo.Tyckte det rutiga pappret passade perfekt till fotot!



Willis har en enorm fantasi och babblar konstant! Det går inte få ner alla hans knasiga kommentarer på papper, för då skulle jag ha en bok lika tjock som bibeln! Men lite då och då så skriver jag ner sånt han säger.



Blev så nöjd med detta fotot! Blev en rätt snabb lo. Men jag är nöjd!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Riktigt fina layouter sis! Den där 70-talslayouten blev riktigt cool! :)

2008-08-11 @ 01:38:39
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0