Bandförvaring

I söndags när syrran med pojkvän var hos oss så fick jag lite hjälp med min bandförvaring. Tidigare hade jag alla banden liggandes i denna Ikea-låda, huller om buller. Från allra första början var det ordning däri, men ju fler band jag samlat på mig....desto rörigare blev det!
Men nu var syster så snäll och hjälpte mig att sortera upp banden. Göra hål i sidan av lådan och så sticker alla banden ut genom varsitt hål. Lätt att hitta det man söker och smidig överblick. Bara att dra ut så lång bit man behöver och sen klippa! :-)
De allra minsta snuttarna fick ligga i en glasburk bredvid.

Nu kanske jag börjar använda mera band, nu när de är så lättillgängliga!



Tack Mysan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0