Barn med kronisk mundiarré...

Vid frukostbordet: 
Willis-"mamma jag vill ha O´boy!"
Jag-"Ok, du får det idag, eftersom du är sjuk" 
Jag häller upp mjölk i ett glas och tar fram O´boyen.
Willis: "mamma, kan du den där O´boy-sången?"
Jag undrar först vad han menar men kommer snabbt på....och sjunger på bred, falsk skånska: "O´boy vilket vackert väder, solen skiner idag"
Willis: "Kan du den där Batman-sången också?"
Jag: "Näe, den har jag aldrig hört"
Willis sjunger: "Batman flyger, Batman flyger. Sen kommer en annan Batman. Snipp snapp snut, så var sagan slut!"

Kan tala om att jag är redan trött i öronen! Han KAN inte sluta prata!!
Den här dagen kommer bli lååång!

ps. för övrigt så spelar han precis elgitarr och sjunger inne på rummet (lyckligtvis lyssnade han när jag sa att han skulle stänga dörren!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0